Διακοπή συναυλίας από αστυνομικές δυνάμεις
Λόγω της ρίψης χημικών από τις αστυνομικές δυνάμεις, διακόπηκε η συναυλία του Θανάση Παπακωνσταντίνου την οποία παρακολουθούσαν χιλιάδες φοιτητές έξω από τη Φιλοσοφική Σχολή στο ΑΠΘ τις πρώτες πρωινές ώρες του περασμένου Σαββάτου. Στην ανακοίνωσή της, η αστυνομία ισχυρίζεται ότι ….”ομάδα ατόμων με καλυμμένα χαρακτηριστικά προσώπου, εκμεταλλευόμενη την παρουσία συγκεντρωμένου πλήθους κατά τη διάρκεια μουσικής εκδήλωσης – συναυλίας αποσπάστηκε από αυτό και κινήθηκε αιφνιδιαστικά εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση με ρίψεις αντικειμένων (πέτρες) κατά αστυνομικών δυνάμεων που βρίσκονταν πλησίον του κτιρίου του Τμήματος Γεωπονίας, για την προστασία της κατασκευής της Βιβλιοθήκης” Διατείνεται ότι ” Η ανωτέρω απώθηση πραγματοποιήθηκε σε απόσταση από το χώρο της συναυλίας, ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις δεν κινήθηκαν εναντίον των ατόμων που την παρακολουθούσαν και δεν έγινε χρήση χημικών από αυτές στο χώρο της συναυλίας”, για να παραδεχθεί αναγκαστικά στη συνέχεια, ότι η συναυλία διακόπηκε, προκειμένου να τοποθετηθεί σχετικά με τα επεισόδια που προκάλεσαν τη διακοπή.
Η θέση αυτή της αστυνομίας είναι προδήλως αστήρικτη και αντίθετη με τα πραγματικά περιστατικά. Για τον απλούστατο λόγο ότι ακόμα και αν το επικαλούμενο περιστατικό και η συνακόλουθη ρίψη χημικών είχε γίνει μακριά από το χώρο της συναυλίας, αυτή δεν θα είχε διακοπεί. Η ρίψη χημικών συνδέεται αιτιωδώς με τη διάλυση της μουσικής εκδήλωσης και σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογείται. Εντάσσεται στην πολιτική της αστυνομοκρατίας στους ακαδημαϊκούς χώρους, η οποία γεννά τη βία. Με δεδομένο μάλιστα, ότι μετά τη διάλυση της συναυλίας, κλιμακώθηκαν γενικευμένα επεισόδια.
Παραθέτουμε σχετικά το ακόλουθο σχόλιο του Γιώργου Ιατρού:
Ποιος έδωσε την εντολή για την εμπλοκή των ματ;
Για ποιο λόγο έγινε αυτό;
Υπάρχει υπόβαθρο πέρα από το προφανές;
Η πρωτοφανής στα χρονικά διακοπή συναυλίας τα τελευταία πενήντα σχεδόν χρόνια από ένστολους αστυνομικούς γεννά πολλά ερωτηματικά.
Όχι μόνο για τον θεσμό της πανεπιστημιακής αστυνομίας και τον τρόπο λειτουργίας των MAT, αλλά κυρίως για την ηγεσία της αστυνομίας καθώς και την πολιτική ηγεσία της. Θα θέλαμε πάρα πολύ να μάθουμε τι εντολές δόθηκαν προκειμένου να γίνει η χτεσινή διακοπή της συναυλίας και με ποιο σκεπτικό;;
Η κυβέρνηση φυσικά έχει ξεκαθαρίσει ήδη ότι όποιος δεν προσαρμόζεται στα δικά της δεδομένα “πεθαίνει”. Και προφανώς αυτό το μοτίβο ακολουθούν οι εντολές σε όλους τους τομείς . Της υγείας με τους ανεμβολίαστους υγειονομικούς ,της οικονομίας με την πολιτική των επιδομάτων κοκ.
Η Ελληνική κοινωνία βρίσκεται στα χέρια ατόμων οι οποίοι ούτε ενδιαφέρονται αλλά κυρίως ούτε θέλουν να την βοηθήσουν . Άτομα τα οποία τα ενδιαφέρει η εξυπηρέτηση συμφερόντων ανθελληνικών και αντιχριστιανικών . Αυτό εξάλλου μας εκφράζουν με κάθε εκούσια ή ακούσια δημόσια δήλωση τους. Με κάθε εντολή τους προς τους υφιστάμενους τους οι οποίοι θα την εφαρμόσουν είτε γιατί θέλουν είτε γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Αλλά όπως είχε πει και ο Άγιος Παΐσιος, κάνουν οι άνθρωποι σχέδια, έχει όμως ο Θεός τα δικά του.
Πηγή: xristianiki.gr
Η ανακοίνωση της Αστυνομίας
Πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2022, ομάδα ατόμων με καλυμμένα χαρακτηριστικά προσώπου, εκμεταλλευόμενη την παρουσία συγκεντρωμένου πλήθους κατά τη διάρκεια μουσικής εκδήλωσης – συναυλίας σε υπαίθριο χώρο του Α.Π.Θ. (γρασίδια Φιλοσοφικής Σχολής), αποσπάστηκε από αυτό και κινήθηκε αιφνιδιαστικά εξαπολύοντας σφοδρή επίθεση με ρίψεις αντικειμένων (πέτρες) κατά αστυνομικών δυνάμεων που βρίσκονταν πλησίον του κτιρίου του Τμήματος Γεωπονίας, για την προστασία της κατασκευής της Βιβλιοθήκης.
Οι αστυνομικές δυνάμεις προκειμένου να αποκρούσουν την επίθεση, απώθησαν τους επιτιθέμενους με τη χρήση ενδεδειγμένων μέσων και τακτικών, οι οποίοι προκειμένου να αποφύγουν τη σύλληψη ενσωματώθηκαν στα άτομα που παρακολουθούσαν την εκδήλωση. Η ανωτέρω απώθηση πραγματοποιήθηκε σε απόσταση από το χώρο της συναυλίας, ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις δεν κινήθηκαν εναντίον των ατόμων που την παρακολουθούσαν και δεν έγινε χρήση χημικών από αυτές στο χώρο της συναυλίας.
Στη συνέχεια και κατά την αποχώρηση του πλήθους μετά από διακοπή της συναυλίας, ομάδα ατόμων εκτόξευσε εκ νέου αντικείμενα (πέτρες) σε έτερες αστυνομικές δυνάμεις.
Ακολούθως περί τα (1.000) άτομα συγκεντρώθηκαν πλησίον της Καμάρας και διέκοψαν την κυκλοφορία στην οδό Εγνατία τοποθετώντας κάδους απορριμμάτων. Έπειτα, κινήθηκαν προς το χώρο του Α.Π.Θ. ρίπτοντας αυτοσχέδιους εμπρηστικούς μηχανισμούς (μολότοφ) και τοποθέτησαν εκ νέου κάδους απορριμμάτων στο οδόστρωμα, προκειμένου να παρεμποδίσουν την κίνηση των αστυνομικών δυνάμεων, οι οποίες μαζί με το ειδικό όχημα ρίψης νερού τους απώθησαν. Στη συνεχεία οι προαναφερόμενοι πραγματοποίησαν πορεία μέχρι την Πλατείας Αρχαίας Αγοράς απ’ όπου και αποχώρησαν προς διάφορες κατευθύνσεις.
Συνολικά πραγματοποιήθηκαν τέσσερις (4) προσαγωγές και μία σύλληψη 27χρονου ημεδαπού (ο οποίος δε φέρει φοιτητική ιδιότητα) για το αδίκημα της διατάραξης κοινής ειρήνης, ενώ προκληθήκαν φθορές σε κάδους απορριμμάτων και αστυνομικό εξοπλισμό.
Προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση του Θανάση Παπακωνσταντίνου
(ή κατά την πρώτη ποιητική συλλογή ΄΄Θανάσης ο δημοσιοκίνδυνους΄΄)
Πριν από λίγο επέστρεψα στο χωριό που μένω και διάβασα την ανακοίνωση της αστυνομίας(σιγά να μη τη γράψω και με κεφαλαίο) για τα χθεσινά γεγονότα στη διάρκεια της συναυλίας μας στο γρασίδι της φιλοσοφικής σχολής του ΑΠΘ:
«…ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις, δεν κινήθηκαν εναντίον των ατόμων που την παρακολουθούσαν και δεν έγινε χρήση χημικών από αυτές, στο χώρο της συναυλίας».
Ε, ναι! Μας έπιασε όλους ξαφνικά μια ανεξήγητη συγκίνηση, ένα φουλτάκιασμα στο πρόσωπο (από την έξαψη;) και δάκρυα χαρμολύπης. Κάποιος αναφώνησε ότι είδε το Χριστό φαντάρο!
«Στη συνέχεια και κατά την αποχώρηση του πλήθους, μετά από διακοπή της συναυλίας…»
Ε, ναι! Επίσης ανεξήγητα και απροσδόκητα, μόλις τελείωσε η «Ουρά του αλόγου», γύρισα προς τους μουσικούς και τους είπα «ως εδώ, στοπ!». Να φανταστείτε ότι ξαφνιάστηκα και γω ο ίδιος μ’ αυτή μου την ενέργεια. Σε σχετική, έκτακτη συνέλευση του σχήματος πάνω στη σκηνή, οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι πρόκειται για ρωσικό δάχτυλο (συγκεκριμένα, το μεγάλο δάχτυλο του αριστερού ποδιού) και οι υποψίες πέσαν πάνω μου γιατί, σε ανύποπτο χρόνο, είχα εκμυστηρευτεί σε κάποιον από αυτούς ότι μου άρεσε πολύ το βιβλίο του Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ταρκόφσκι «Σμιλεύοντας το χρόνο».
Και δύο παροιμίες:
-«Κατά μάνα, κατά κύρη, κατά γιό και θυγατέρα». Η κυβέρνηση και τα μωράκια της μας
έχουν φλομώσει στο ψέμα και τη διαστρέβλωση.
-«Γίνεται το γρούνι μοδίστρα;». Χωρίς σχόλια
17/9/2022
Θανάσης ο ανεξήγητος
Και το ρεπορτάζ